So little time, no self-discipline


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag har varit off-blogging för länge. :P Tack för gratulationer och sådant. Vi stormtrivs i nya lyan. Du har flyttat också ser jag. Vart? Hihi. Jag hänger inte med alls.

Du har mycket att göra ser jag... Själv har jag ingenting att göra förutom att söka jobb...

Roligt med Ullared. Dit vill jag också. Vart ska du nästa vecka? :P nyfiken

2009-09-12 @ 00:09:35
URL: http://angel-like.com
Postat av: SD

Ullared vore inte helt fel, där köpte jag mycket saker innan jag flyttade till min lägenhet i Luleå. Synd att det är så långt härifrån, får nöja mig med Ikea nästa vecka istället:)

2009-09-12 @ 23:23:55
URL: http://daniloff.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Oj, känner verkligen hur skuldkänslorna sköljer över mig i vågor för att jag inte varit närvarande på sistone för att märka att du bytt adress till hit. Men jag ska skärpa mig, jag har saknat dina foton och det du skriver..!



Nä, jag hann inte med allt innan skolan började, fast frågan är förstås om jag nånsin skulle ha gjort det.. Det verkar som att sakerna man vill göra bara tredubblar sig när sommaren närmar sig sitt slut.

Men men, nu har jag börjat skolan igen i alla fall. Är inte van, det både känns och känns inte som sista året, och jag kan komma på mig själv med att fortfarande stirra lite förvirrat omkring mig utan att kunna förstå vad det är jag håller på med egentligen, eller vilken sal jag är på väg till. Efter tre år liksom xD



Hur som helst, jag hoppas att du har det bra, och jag ser framemot att följa dig på det här "nya" stället (hur nytt det nu är... får skuldkänslor nu igen...)

2009-09-14 @ 21:15:38
URL: http://pappersblomma.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Press here to translate from swedish to english

bloglovin



Johanna heter jag, kallas Jojjo.
Är 22 år och bor i Motala. Jag är en lat och positiv drömmare som bytt ut sandlådan mot bloggen och har den som min lekplats istället.
Jag spenderar helst min tid framför datorn, genom att fotografera, titta på tv-serier eller att resa ut och se mig omkring i världen!


Canon Eos 40D
Canon Eos 350D

Canon 18-55mm
Canon 50mm
Sigma 28-300mm
Tamron 11-18mm

Stativ
Reflexskärm
Närbildslinsset
Macrotub
3 filter
m.m




JOHANNA
Inköpt
Listor
Mitt liv i Åsa
Nostalgi och minnen
Personligt
Tankar och åsikter
Vardag
Vill ha / vill till

FOTO
Abstrakt
Behind the scenes
Djur och natur
Polaroid och analogt
Porträtt
Självporträtt
Stilleben
Ur arkivet
Övrigt

RESOR
Berlin
Brasilien
Haag/Amsterdam
London 2009 (augusti)
Sverige

ÖVRIGT
Bloggen
Böcker och musik
Dagens lunch
Frukost
Inspiration
Kreativt
Motion pictures
Tävlingar och tips
Övrigt






           
           
           
             
               
           
           




Gratis Fashion
Gratis skor
Gratis dator
Super gratis
Gratis bio
Gratis kläder
Gratis makeup
Gratis 5
Gratis nöje


Blogg listad på Bloggtoppen.se