Träning och ny layout


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Johanna!

Gott nytt år på dig också, trots att det är så långt in på det nya året nu...



Det är skönt, och på ett sätt väldigt lättande, att höra att du tycker det är kul att höra att jag försvinner och sen kommer tillbaka, snarare än att det är jobbigt att hålla kontakten med någon som försvinner hela tiden..! Som vanligt har jag ingen egentlig ursäkt, jag har bara varit trött och drabbats av en ovanligt tung skoltrötthet. Men jullovet har kurerat mig åtminstone till hälften (även om min dygnsrytm fortfarande är helt åt h*lvete) och jag försöker ta nya tag inför sista terminen nu. Vi får la se hur det går xD



Jag hoppas att du haft det bra! Hur var din jul? Var roligt att läsa om det duktiga tränandet! :O Keep it up! :D Själv förvånade jag mig med att komma på att jag tycker det är kul att springa (Tjejmilens förtjänst antar jag..)



Jag håller på att renovera pappersblomma nu i alla fall. Det kanske känns lättare att skriva när det är klart :P

2010-01-11 @ 00:38:58
URL: http://pappersblomma.webb.se
Postat av: Caroline E

Min syster har skaffat kort på ngt gym som är nytt i motala. Det ligger vid polisstationen. Om jag kommer ihåg rätt så hade de gymkort för typ 99 kr/månad för unga till 25 år. Var andra grupper som också fick tillgång till det priset. Är osäker om det jag skrivit är helt hundra procent rätt, men du kan ju kolla upp det. :)

2010-01-11 @ 12:52:51
Postat av: Linnéa

Duktigt, duktigt! Kul att det är roligt :) Men det skickar en lite hint till att jag borde försöka, eftersom jag inte heller tycker om att träna...

Förresten, kommer du och hälsar på nåt? Eller du kanske har fullt upp med jobb?

2010-01-11 @ 13:15:08
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Press here to translate from swedish to english

bloglovin



Johanna heter jag, kallas Jojjo.
Är 22 år och bor i Motala. Jag är en lat och positiv drömmare som bytt ut sandlådan mot bloggen och har den som min lekplats istället.
Jag spenderar helst min tid framför datorn, genom att fotografera, titta på tv-serier eller att resa ut och se mig omkring i världen!


Canon Eos 40D
Canon Eos 350D

Canon 18-55mm
Canon 50mm
Sigma 28-300mm
Tamron 11-18mm

Stativ
Reflexskärm
Närbildslinsset
Macrotub
3 filter
m.m




JOHANNA
Inköpt
Listor
Mitt liv i Åsa
Nostalgi och minnen
Personligt
Tankar och åsikter
Vardag
Vill ha / vill till

FOTO
Abstrakt
Behind the scenes
Djur och natur
Polaroid och analogt
Porträtt
Självporträtt
Stilleben
Ur arkivet
Övrigt

RESOR
Berlin
Brasilien
Haag/Amsterdam
London 2009 (augusti)
Sverige

ÖVRIGT
Bloggen
Böcker och musik
Dagens lunch
Frukost
Inspiration
Kreativt
Motion pictures
Tävlingar och tips
Övrigt






           
           
           
             
               
           
           




Gratis Fashion
Gratis skor
Gratis dator
Super gratis
Gratis bio
Gratis kläder
Gratis makeup
Gratis 5
Gratis nöje


Blogg listad på Bloggtoppen.se