Fler nymfbilder


Kommentarer
Postat av: S

Vackra bilder! Däremot tror jag att den andra bilden hade varit finare om hon hade mer skärpa i ansiktet, men pärlan kan vara kvar:)

2009-07-02 @ 00:41:51
URL: http://daniloff.blogg.se/
Postat av: caroline

svar: jo! :)

haft en bra dag då?

2009-07-02 @ 19:06:45
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: Linnea

Dina foton är så fina! Älskar jordgubbebilden du har i headern! :)

Spännande med flytt! :D Eller känns det läskigt?

2009-07-02 @ 21:30:13
URL: http://www.skogsblomma.com
Postat av: Yvonne

Egentligen borde jag väl skriva det här vid det rätta inlägget, men jag vet inte hur det funkar och om du kommer att läsa det då, så jag skriver det här istället.



Jag förstår hur du menar när du skrev det där om att inte öppna upp för andra människor. Många gånger känner jag exakt samma sak, att jag går miste om så många människor bara för att jag inte är lika "på" som alla andra. Att lära känna mig tar tid, jag har aldrig haft förmågan att bli, om inte nära så åtminstone bra vän med någon redan efter en kväll. Jag är blyg och börjar inte prata i ordentliga meningar förrän efter andra gången jag och den andra personen träffas liksom.

Och det jag har upptäckt är att det inte är många som har tålamodet eller tiden till att försöka lära känna människor som inte är jättesociala redan från början, för allt ska gå så himla snabbt. Vilket åtminstone jag tycker är väldigt synd och vilklet också gör det nästan omöjligt för mig att få nya vänner - det blir bara en oändligt massa väldigt ytligt bekanta hela tiden.



Vad ville jag ha sagt då? Jag har ingen aning. Bara att jag förstår hur du menade typ. Och att man nog kan försöka se det från den ljusa sidan: de människor som HAR tagit sig tid att lära känna dig och som du har kunnat öppna upp dig för, de VET du ju är bra människor, eller hur?

Hoppas i vilket fall att det löser sig/har löst sig mellan dig och din kompis?



Jättefina bilder förresten! :)

2009-07-03 @ 15:24:51
URL: http://pappersblomma.webb.se
Postat av: Liza

Alltså bilderna blev ju jätte bra johanna, 5 av 5 taosters... jag sitter lite chockad och inte förstår att det är jag ... du får ta och skicka de till mig när jag får internet igen gumman

2009-07-04 @ 19:36:01
URL: http://superliza.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

coola bilder!

2009-07-09 @ 13:22:56
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Press here to translate from swedish to english

bloglovin



Johanna heter jag, kallas Jojjo.
Är 22 år och bor i Motala. Jag är en lat och positiv drömmare som bytt ut sandlådan mot bloggen och har den som min lekplats istället.
Jag spenderar helst min tid framför datorn, genom att fotografera, titta på tv-serier eller att resa ut och se mig omkring i världen!


Canon Eos 40D
Canon Eos 350D

Canon 18-55mm
Canon 50mm
Sigma 28-300mm
Tamron 11-18mm

Stativ
Reflexskärm
Närbildslinsset
Macrotub
3 filter
m.m




JOHANNA
Inköpt
Listor
Mitt liv i Åsa
Nostalgi och minnen
Personligt
Tankar och åsikter
Vardag
Vill ha / vill till

FOTO
Abstrakt
Behind the scenes
Djur och natur
Polaroid och analogt
Porträtt
Självporträtt
Stilleben
Ur arkivet
Övrigt

RESOR
Berlin
Brasilien
Haag/Amsterdam
London 2009 (augusti)
Sverige

ÖVRIGT
Bloggen
Böcker och musik
Dagens lunch
Frukost
Inspiration
Kreativt
Motion pictures
Tävlingar och tips
Övrigt






           
           
           
             
               
           
           




Gratis Fashion
Gratis skor
Gratis dator
Super gratis
Gratis bio
Gratis kläder
Gratis makeup
Gratis 5
Gratis nöje


Blogg listad på Bloggtoppen.se